Nekad Grekazzo07 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grekazzo07

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198121445094/

Ditt Hex-ID: 1100001099b66e6 (Hex)

Vad är din discord tagg? Greko#1395

Vem var det som bannade dig? sather

Hur lång tid var din ban? permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://gyazo.com/08320a58f9dcc2f7ea6946ff9525061a

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? själv vet jag ej då jag inte ick någon chans att berätta vad som har hänt sov mer förklaring (NEDAN)Men det jag gjorde fel var att jag snackade om den här killens pappa men det var pga av att han säger min identitet och säger vart jag bor och vilken skola jag går i jag fröstår vad o vilka fel jag gjorde i detta och nästa gång ska jag blocka han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. denna staff är en helper han bannar utan en giltigt anledning och utan att ta ett snack med personerna. Han har inga större bevis på det som mina vänner har blivit bannad för medans vi har tydliga bevis p vad som har hänt osv utan att snacka med mina vänner han ger inte mina vänner någon chans att bevisa vad som har hänt eller i huvudtaget snacka med oss jag har tydliga bevis på vad som har hänt : En kille som är (Medlemskaps ansvarig) Hoppar i en stör ej o börjar bråka med oss. Var tydlig med att han är Medlems skaps ansvarig och själv inte vet reglerna denna staff har gjort ett stort fel i detta som har hänt då han antagligen e vän med denna killen, killen som är medlemskaps ansvarig lämnar då våran stör ej efter att ha bråkat klart med oss o sedan så joinar sather o frågar efter min kompis hex id + steam namn o då så säger min kompis angående vad o sather svarar med " ska kolla lite logs bara" och 10 minuter senare så blir han bannad nedan för finns bilder som bevis osv han som är medlem skaps ansvarig är "falkenberg" (Hoppas ni tar tag i detta på alvar då han har gjort stora felaktiga saker i detta som har hänt) om ni förstår att detta e felaktigt så vill jag att ni kontaktar mig osv så vi kan snacka mer osv!! @Grekazzo197#1395

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban är felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare men min sneaste ban var för över 1 månad sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså denna ban e falaktigt då det var han som joinade våran stör ej men det jag ahde kunnat gort anourlunda är att bara stänga av mina öron från han osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att bara stänga av mina öron från han eller likande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka