Inaktuell Grekazzo07 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grekazzo07

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Ditt discordnamn: Mowgli#0267

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag har varit helper tidigare och vet hur kul det är att bidra med att hjälpa servern. Jag gillar att hjälpa folk och hjälpa folk gör du som helper just. Jag vill se till att det sker mindre regelbrott samt lalleri på servern och att serverns RP nivå och framförallt sociala RP nivån höjs omgående. Jag kommer vara en aktiv staff på servern och kommer med detta sagt se mycket och kunna uppfylla mina mål att få servens RP nivå att höjas och att regelbrotten minskar på servern. Jag vill söka till helper för att jag vill känna att jag är en del i jobbet på Unive. Jag vill också såklart vara en stor del i underhållandet av Unive och jag känner att jag kan vara med och delta. Jag känner att detta är rätt tid att ansöka till just helper. Jag känner med detta sagt att jag har bra koll på allt som krävs för att bli helper. Jag vill lära folk att lära sig av sina misstag och att om de blir bannade inte göra samma sak igen och igen. Jag ser också att det är många icke medlemmar som inte ansöker till medlemskap och bara går runt och lallar. Jag vill informera dem hur kul det är att vara medlem. Jag tror att om de blir medlemmar kommer deras rp höjas och bli mycket bättre. Jag vill söka till helper då jag tycker om att jobba med discord och som staff är det mycket arbete med discord och forumet. Jag har själv ägt många discord servrar och varit mod i många. Jag har breda erfarenheter inom discord och kan arbeta länge och effektivt med discord. Såklart har jag mycket kunskap och erfarenheter ingame, då jag vet alla kommandos för staffs och servervakt aktigt. Jag vill också möta nya utmaningar i livet. Därför ansöker jag till helper då man kan komma fram till olika hinder. Det är inte alltid det går att hoppa över hindret utan du måste hitta en väg runt det. Jag känner att jag är bra på att hitta lösningar och skulle passa bra som helper!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Alla dagar från 15:00/17:00-00:00 ungefär ibland tidigare och ibland senare

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år o ungefär 8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har väldigt bra erfarenheter eftersom jag tidigare har varit staff på server i ungefär 1 månad och under den tiden så lärde jag mig mycket kommandons och fick därmed känna på lite om hur det borde och ska gå till i scenarion, supportärenden och i reports och vet också då hur man bör agera i vissa ärenden och hantera olika personer
och att jag var varit support tidigare som sagt och kan alla kommandon som en helper/staff bör kunna.
några exempel kan vara:
/noclip (för att kunna flygga runder och specca scenarion)
/sqlban id tid anledning - (För att banna folk)
/sqlbanoffline - ( samma sak som sqlban förutom att det gör man när spelaren man vill banna är offline)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/revive ID (för att ressa någon)
/dv (tar bort en bil eller fordon)
/bring (för att tpa någon till sig själv)
/car (spawna fram en bil)
/goto (gå till id) ID
/togglename
/tpm- Du blir teleportad till markern på kartan
/freeze (för att frysa en person)
/setjob (id) (jobbname) (grade) Du sätter dig själv eller andra som olika jobb exempel marja lisa boss
/giveitem
/giveweapon
/givemoney
/skin
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är bered att arbeta i alla jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka