Nekad Greggish | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greggish

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014132111/

Ditt Hex-ID: steam:11000016000db88

Vad är din discord tagg? gronsaker på forumet heter jag gronsaker nya

Vem var det som bannade dig? jacob på fivem servern och philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-15 161318.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jakob valde att banna mig för följande skäll som ni ser på bilden ovanför. Han banna mig för att jag fick vård av en korrupt sjukvårdare och när jag vakna sköt jag killen som rikta på min vän då blir jag nedskjuten av en annan grabb då skjuter han och min vän mot varandra då hoppar jag in i bilen och tjuvkopplar och eftersom det var tonade rutor och stängd dörr så hör eller ser man ej ut rpa jag på för det gör man inte irl sen kör jag därifrån vilket var fear rp att när han rikta hoppade jag in och åkte därifrån . Detta beslut av mig var väldigt dåligt och ska ej upprepas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två vänner åkte från sjukhuset då dessa två grabbar kommer och pittar kaxar sig och allmänt är dryga sen hoppa dem ut och börja skjuta då hoppade vi ut och sköt dem i benet för sen kunna kidnappa dem och göra ett roligt scenario men som slutade tråkigt men iaf vi åkte därifrån med en av grabbarna då en fear rp och hoppa in och körde iväg så jag och min ena vän åker till oljeplattform nära bron och riktar och börjar prata och fråga värför dem gjorde som dem gjorde och då var han vi kidnappa allmänt uppkäftig och värna inte om sitt liv så sen ringer min vän mig och frågar vart vi är så kommer han med han andra grabben för att han jaga ifatt honom då pratar vi och kommer fram till att båda ska betala 100 tusen kr var förkomma härifrån levande och en av dem gör det men han andra står kvar och kaxar sig och leker väldigt fet. Sen så dör både jag och min vän helt random eftersom vi båda blev träffade i bröstet så då är det bara min vän kvar då kommer han andra tillbaka med ett annat vapen och riktar o

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. minns inte var ett tag sedan men tror jakobb gjorde rätt beslut och philip vet jag inte jag blev bara bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för jag kalla en busunge det var dumt har ej upprepats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? minns inte var ett tag sedan men tror jakobb gjorde rätt beslut och philip vet jag inte jag blev bara bannad men älskar philip ändå

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja sköta mig

JAG HAR UTVECKLAT EN MYCKET BÄTTRE BAN ÖVERKLAGAN PÅ GRONASKER NYA KOLLA PÅ DEN OCKSÅ FÖR DÅ FÅR NI SE HELLLLLLA MVH:gronsaker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka