Accepterad Gregga77 | Whitelist ansökning [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregga77

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Gregga77

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198315098068/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry Wisén

Vad är ditt discord namn? Harry Wisén

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en trevlig och försiktigt människa som har kommit till staden för att arbeta och skaffa sig ett liv. Är väldiogt pratsam och gillar att hänga med andra personer. Syfte är att jag ska hitta mig ett jobb där jag kan göra nytta för staden om det blir polis eller ambulans eller någopt annat det återså att se. Min karaktär är 30 år kommer från landsbyggden och har ett intresse inom bilar. Han känner starkt för att hjälpa andra i nöd

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att ge severn yterliggare en seriös spelare som med erfarenhet vet hur man spelar inom fiveM och inom RP: Jag kommer bidra med roliga scenarion både för mig men cokså spelare runt om mig och på servern i helhet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har ett flertalet vänner som spelar på denna servern som bara har gett positiva kommentaren gällande servern. Jag är här för att uppleva de roliga scenariorna som de har berättat om.

Hur många timmar har du på FiveM? 260 på mitt nurvarande steam konto. ett par hundra på mitt förra.

Hur hittade du Multistaden? Vänner berättade om severn

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Speler inte i nuläget på en annan server.

en utvecklad och fin ansökan.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Godkänd
till Whitelist.

Låser och arkiverar.
fucklestroiwillfuckphrex.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka