Accepterad Gregg2 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815698652/

Ditt Hex-ID: 11000016e97a8dc

Vad är din discord tagg? gregg0520

Vem var det som bannade dig? Eminswe

Bild på banmeddelande: image.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Emin valde att banna mig eftersom att de jag gjorde var fel, att dra fram vapnet i de scenariot var dumt, jag tror att de bästa hade nog varit ifall jag lät mina poliskollegor i bakgrunden hjälpa till istället. Detta går då under fearrp regeln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis tagit en av gängbossarna i deras gäng, där de då väljer att frita honom utanför falck, efter ett tag får de ut honom och är då påväg att hoppa in i sina bilar. Där jag då tar upp vapnet och skjuter dem eftersom att ingen av dem riktade mig mig. + Att de sa att polisen var precis bakom så jag tog tillfället iakt. Detta var då dumt och jag skulle låtit mina kollegor ta hand om det istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att dennna bannen var rätt att lägga. Det var fel av mig att ta upp vapnet och skjuta där. Jag kom precis från en kriminell rp där det var okej att göra så. Men nu i efterhand ser jag att detta var ett grovt fel av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte tidigare blivit bannad för fearrrp, jag är ingen så kallad "problemspelare" och anser att jag bör få en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat låta min kollegor ta hand om gärningsmännen, och låtit de skjuta om det behövdes, Det var ytterst fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att fearrp även gäller ifall de har ett vapen uppe, de behöver inte rikta mot dig. Jag anser att det var fel av mig och kommer inte att hända igen då jag lär mig utav mina banns. Jag har 9bann totalt på 3.5 år.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut förstår jag detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka