Accepterad Gregg2 | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815698652/

Ditt Hex-ID: 11000016e97a8dc

Vad är din discord tagg? gregg0520

Vem var det som bannade dig? Bubblegum & 3lvis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-30 170740.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom att 2st poliser riktade mot mig men jag valde att stå still i några sekunder för att vänta på att min gäng-medlem hoppar in för att sedan köra iväg. Detta i efterhand ser jag nu var väldigt fel och ångrar mig enormt att jag rollspelade såhär.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade haft en skottlossning mot några, sedan anländer polisen till platsen och jag väntar på att min medlem ska hoppa in i bilen med en kropp medans polisen riktar å sedan åker jag därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, genom att gå emot regeln rearrp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för odiskret och fearrp för 5 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna bilen, hoppa ut från bilen med händerna uppe för att få ett roligt scenario för båda parter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag lärt mig att inte rpa såhär. Har spelat på servern snart i 4år och är absolut ingen problemspelare och jag vet om att de blev fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vem tar den nu när Bubblegum inte är staff?
3Elvis förmodligen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka