Accepterad Gregg | Medlem ansökning ( gaywi )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
34
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199050770477/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Gregg#9858

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Hej! Mitt namn Thomas Storm, jag är 34 år. Jag är uppvuxen i det utsatta området Rinkeby utanför stockholm. Min moder gick bort i en tidigt ålder och därav har jag fått inflytande från min fader. Min far var en högt uppsatt inom polisen och har då lärt mig allt han kan. Jag har stort intresse inom lag och rätt och kan då mycket inom juridik. Jag gick Polishögskolan i Borås där jag avslutade mina studier med högsta betyg. Nu är jag då 34 år och är en nyexaminerad polis och skall ta hand om nya äventyr på Unive Rollspel. Mina bra egenskaper som då passar inom en polis är att jag alltid har ett gott bemötande när jag träffar nya folk, jag är lyhörd, kommer alltid i tid. Jag har även gott intresse inom bilmakanik och kan då även laga bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare erfarnehter, har ägt en egen 18+ server som gick relativt bra. Jag kommer även kunna vara aktiv och bidra med positiv glädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med mitt rollspel är att bygga upp så bra scenarion som möjligt, jag går hellre för långa scenarion än korta och tråkiga. Jag går alltid för den sociala biten och skjuta är absolut den sista utvägen. Alltså kommer jag bidra med roliga och mycket välutvecklare scenarion som båda parterna kan spela på. Jag kommer att tåla att förlora ett scenario och därav kommer det blir även mer rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda sidor skall kunna känna att båda har fått en bra rp

Hur hittade du Unive? En kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka