Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Gregg#9858
Hur gammal är du? Jag är 18år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 månader.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla företaget såsom att hålla i speciella events vid olika tillfällen, men även hålla i en bra kontakt med näringslivet i staden, hålla i samarbeten som gynnar både företaget men även staden. Jag skulle se chefspositionen lite mer än en bara position. Jag skulle se det som ett stort ansvar, att alla som inte har förutsättningen att kunna ta sin bil och åka någonstans även skall kunna ta sig runt i staden. Jag kommer se till att jag har erfarna arbetare som verkligen brinner för det dem gör. Jag kommer vara strikt. Jag kommer även hålla i såkallade utvecklingssamtal för mina anställade varje månad för att se vad jag kan göra bättre men även ge feedback till de som jobbar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på taxin innan så jag vet hur det fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar: 17.00-22.00
Helger: 12.00-02.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Gregg#9858
Hur gammal är du? Jag är 18år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 månader.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla företaget såsom att hålla i speciella events vid olika tillfällen, men även hålla i en bra kontakt med näringslivet i staden, hålla i samarbeten som gynnar både företaget men även staden. Jag skulle se chefspositionen lite mer än en bara position. Jag skulle se det som ett stort ansvar, att alla som inte har förutsättningen att kunna ta sin bil och åka någonstans även skall kunna ta sig runt i staden. Jag kommer se till att jag har erfarna arbetare som verkligen brinner för det dem gör. Jag kommer vara strikt. Jag kommer även hålla i såkallade utvecklingssamtal för mina anställade varje månad för att se vad jag kan göra bättre men även ge feedback till de som jobbar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på taxin innan så jag vet hur det fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar: 17.00-22.00
Helger: 12.00-02.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja