Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Ditt discordnamn: Fakegregg#0520
Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2004
Varför ska just du bli staff? Jag vill vara staff då jag befinner mig i det intresse att utveckla server socialt men även inom jobb, donation och support samt RP. Jag kommer även kunna vara aktiv och alltid utföra ett gott arbete. Jag vet både hur discord, forumet och ingame fungerar då jag tidigare ägt en egen server och finner mig i att jag vet hur allt fungerar. Jag kommer alltid göra mitt bästa och respektera mina medmänniskor och andra i staff teamet. I alla mina bedömningar kommer jag göra det rättvist och inte vara en så kallad "korrupt" staff. Jag kommer alltid jobba för att stärka varumärket och communityt. (Jag vet att jag är boss över ett gäng just nu men jag vet att jag kommer kunna ta hand om båda sakerna samtidigt på ett snygtt sätt
Varför vill jag då bli jobb ansvarig?
Jo, Jag vill bli jobb ansvarig eftersom att jag har väldigt stor erfarenhet inom jobb. Jag vill se till så att alla jobb sköts ordentligt och att våra chefer vet om vad de skall göra, men även utveckla dem själva och bidra med min erfarenhet. Mitt mål som jobb ansvarig är alltid att föregå med ett gott exempel, och svara på de frågor alla har. För att bidra med så gott RP som möjlig för de lagliga jobben.
Varför vill jag då bli support ansvarig?
Jag vill också vara ansvarig för supporten, för jag vill kunna hjälpa människor som behöver stöd, till exempel kanske de vill rapportera en bugg, eller de kanske dör på ett riktigt konstigt sätt, eller de kanske vill rapportera mer saker som orsakar skador på servern, jag vill kunna hjälpa servern med buggar och personer som utsätts för dessa konstiga buggar, det kommer också att underlätta för fler supportansvariga och det är därför jag väljer att vara en hjälpare allt arbete ligger på servern, om det finns fler assistenter, personal och överordnade i personalteamet, skulle vara mer produktiv, men anledningen till att jag valde att bli support ansvarig är att jag älskar att prata med och hjälpa människor som har problem på servern.
Varför vill jag då bli Donations ansvarig?
Jag vill vara donations ansvarig då jag har tidigare erfarenheter om hur man agerar i dessa situationer. Jag kommer alltid vara i ett gott bemötande. Enligt mig är kundbemötande en av de viktigaste sakerna som finns inom donations ansvariga teamet.
Varför vill jag då bli roleplay ansvarig?
Jag vill utveckla den RP som finns på unive så mycket som möjligt, eftersom att skapa en sådan realistisk känsla som möjligt. Jag har mycket att bidra med till teamet och tror att med mina inputs så hade detta blivit perfekt!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar - 17:00 till sent på kvällen
Helg dagar - 10:00 till sent
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan november 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare ägt en egen server, därav kan jag massor med kommandon. Jag vet hur man agerar i dem flesta situationer. Jag var även Helper samt Medlemskaps ansvarig på Unive tidigare.
/noclip när du är i noclip så kan ej någon se dig och du kan specca folk utan att dem ser dig.
/Kick [id] [anledning]
/svban [id] [anledning]
/dv [radius]
/freeze [id]
/unfreeze [id]
/revive [id]
/bring [id]
/goto [id]
/unban [hex-id]
/sc [du skriver i staff chatten]
/tpm
/toggleid
/togglename
/specoff
/skin [id]
/addkey
/setjob [id] [jobid] [level]
/spec
/v [fordon]
/giveitem [id] [föremål]
/givecash [id] [Amount]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation, RP
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell (Då jag just nu är boss över ett gäng)