Nekad Gregg | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
34
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Gregg#9858

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2004

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara staff då jag befinner mig i det intresse att utveckla server socialt men även inom jobb och kriminell. Därav är jag intresserad utav Kriminell och Jobb. (Kan även support). Jag kommer även kunna vara aktiv och alltid utföra ett gott arbete. Jag vet både hur discord, forumet och ingame fungerar då jag tidigare ägt en egen server och finner mig i att jag vet hur allt fungerar. Jag kommer alltid göra mitt bästa och respektera mina medmänniskor och andra i staff teamet. I alla mina bedömningar kommer jag göra det rättvist och inte vara en så kallad "korrupt" staff. Jag kommer alltid jobba för att stärka varumärket och communityt.

Varför vill jag bli inom Kriminell?
Jo, eftersom att jag har stor erfarenhet inom det kriminella RPt. Jag kommer alltid vara hård och se till att enbart dem personerna som vet hur man RPar krim. Ifall dem inte vet hur man rpar krim kommer jag först förklara lite hur man skall betee sig men även ge förslag på hur man kan förbättra sin RP nivå. Jag kommer inte vara den som drar krim rollen direkt utan jag kommer alltid ge alla en ärlig chans då jag tycker att de flesta förtjänar alltid en andra chans. Jag kommer även hålla i såkallade "frågestund" för att alltid få våra krims att förstå och få svar på sina frågor. Men även inom dessa frågestunder beskriva ett scenario hur man skall betee sig osv. Jag tror att det alltid finns chans att förbättra sitt RP.

Varför vill jag bli jobb ansvarig?
Jo, Jag vill bli jobb ansvarig eftersom att jag har väldigt stor erfarenhet inom jobb. Jag vill se till så att alla jobb sköts ordentligt och att våra chefer vet om vad de skall göra, men även utveckla dem själva och bidra med min erfarenhet. Mitt mål som jobb ansvarig är alltid att föregå med ett gott exempel, och svara på de frågor alla har. För att bidra med så gott RP som möjlig för de lagliga jobben.

Varför vill jag bli support ansvarig?
Jag vill också vara ansvarig för supporten, för jag vill kunna hjälpa människor som behöver stöd, till exempel kanske de vill rapportera en bugg, eller de kanske dör på ett riktigt konstigt sätt, eller de kanske vill rapportera mer saker som orsakar skador på servern, jag vill kunna hjälpa servern med buggar och personer som utsätts för dessa konstiga buggar, det kommer också att underlätta för fler supportansvariga och det är därför jag väljer att vara en hjälpare allt arbete ligger på servern, om det finns fler assistenter, personal och överordnade i personalteamet, skulle vara mer produktiv, men anledningen till att jag valde att bli support ansvarig är att jag älskar att prata med och hjälpa människor som har problem på servern.

Varför vill jag bli Donations ansvarig?
Jag vill vara donations ansvarig då jag har tidigare erfarenheter om hur man agerar i dessa situationer. Jag kommer alltid vara i ett gott bemötande.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar - 17:00 till sent på kvällen
Helg dagar - 10:00 till sent

Hur länge har du spelat på Unive? 2.5 Månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare ägt en egen server, därav kan jag massor med kommandon. Jag vet hur man agerar i dem flesta situationer. Jag var även Helper samt Medlemskaps ansvarig på Unive tidigare.

/Sqlban [id] [längd] [anledning]
/noclip när du är i noclip så kan ej någon se dig och du kan specca folk utan att dem ser dig.
/Kick [id] [anledning]
/svban [id] [anledning]
/dv [radius]
/freeze [id]
/unfreeze [id]
/revive [id]
/bring [id]
/goto [id]
/unban [hex-id]
/sc [du skriver i staff chatten]
/tpm
/toggleid
/togglename
/specoff
/skin [id]
/addkey
/setjob [id] [jobid] [level]
/spec
/v [fordon]
/giveitem [id] [föremål]
/givecash [id] [Amount]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd att ta ansvar inom alla områden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka