Accepterad Gregg | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
34
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Gregg#1512

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig? Jag kände att denna rollen skulle passa mig perfekt då jag anser att jag har vad som krävs och de erfarenheterna som krävs för att bli en sådan bra Medlemskaps Ansvarig som möjligt. Sedan tycker jag om att hjälpa personer, Icke Medlemmar kommer alltid kunna skicka ett PM till mig ifall dem har diverse frågor angående medlemskapet på servern. Ett gott bemötande och vara trevlig är en stor nyckel att lyckas i medlemskaps ansvarig rollen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara opartisk i mitt arbete, inte ta in någon bara för att jag känner dem lite extra. Jag kommer ta in dem jag tycker har bra kompetent och ser kommer bidra till ett bra community och kvalitativ RP som Unive då strävar efter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man skall bemöta andra med respekt, och visa samt förklara hur RPn på Unive skall vara, men även om någon svarar fel på någon fråga säger man inte bara "fel" utan att man förklarar lite vad regeln är. Jag skulle även förklara olika scenarion som kan uppstå på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påstå att om man blir medlem har man större utval på rpn och kan utveckla den ännu mer. Men jag anser att som medlem på Unive representerar man på ett visst sätt communityt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? mogen, förstå alla regler såsom grundregler och discord regler. Även ha grundläggande vetenskap om vad RP är.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja beskriva detta med en mening: "Ansvars tagande och se till så att endast personer som vet hur man rpar kommer in på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag - Fredag: 16:00 till 00.00 Lördag - söndag: 10.00 till 04.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ingen annan server än unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

+Rep Verkar vara en stabilt staff. Hade lätt kunnat se dig som medlemskaps ansvarig sen ta dig hela vägen till att bli staff!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka