Nekad Greger69222112 3 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger69222112 3

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? !Greger eller handikapsfall

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Sandell och han är 20 år gammal och han har en bror som heter Nicklas Sandell och en som heter Pjär Sandell. Han är uppväxt på en bondgård utanför Dalarna, han bodde i ett rött stort hus med vita knutar och en stor lada på gården med några kossor som går och betar på åkern över vägen. Greger är en snäll och och omtänksam person och han donerar 10 tusen kr i månader till hemlösa och barnen i Afrika. Hans största intresse är att köra cross och han gillar även att meka i sitt stora garage och gillar att spendera sina timmar i garaget när han till exempel blir sur så går han ditt för att lunga ner sig och meka med sin favorit bil Volvo 740. När Greger blir 21 så vill han bli polis så han börjar att plugga till att bli polis och när han blir 25 så blir han polis och börjar på det nya jobbet och han uppskattade sitt nya jobb svin mycket och sedan vart han hotad i av en kriminell och efter det så blev han traumatiserad och hoppade av sitt polis jobb och efter det så blev han deprimerad. han började ta tunga droger och sedan gick han in i den kriminella värden för att jobba av sina skulder han hade tagit för att kunna köpa droger. Efter han har betalat sina skulder så gick han tillbaka till sitt vanliga liv och började jobba på Coop och levde ett bra liv efter det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra social rp och jag vet hur mar rpar seriöst och kan göra riktiga scenarios som händer i verkligheten

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte trakta mot att vinna så att man ska försöka göra så att båda ska ha kul i scenario o sträva
efter det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna: Vdm att döda någon utan ett giltigt scenario, rdm att man dödar utan giltigt scenario, Fear rp att man ska varna om sitt liv til exempel om någon riktar vapen så ska man varna om sitt liv för att man ska rpa rädd och inte bara leka cool när man har ett vapen mot sig, copbait är om man försöker få polisens uppmärksamhet till exempel kör för bi dem i 250

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ganska mycket etfarenhet om rp jag har circka 700 timmar på Fivem servar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka