Accepterad Greger Saftstolk | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Greger Saftstolk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/490262021/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Bully#2500

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Saftstolk och är ganska ny till staden. Greger är en väldigt försiktig person som gillar att njuta av livet genom att sälja och köpa bilar. Greger hade haft en väldigt bra uppväxt som barn då han hade en rik familj och många vänner, men när han var 14 så dog hans pappa i en trafikolycka. Gregers mamma blev alkoholist och började behandla han dåligt tills han blev 18, då han tog en del av pengerna och flyttade till Unive. I den nya staden började han snabbt trivas och gillade dessutom personerna där då han fick nya vänner direkt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag har spelat på denna servern ett tag nu och jag gillar det mycket. Jag tycker att rollspel är väldigt kul och nu känner jag att jag vill ta ett steg fram i Unive och bli medlem för att kunna få tillgång flera möljigheter och få fulla upplevelsen. Unive är väldigt viktigt för mig eftersom att jag tycker att det är den bästa rp servern som jag har spelat på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att ni har flest spelare, minst buggar och inte mycket lall eftersom att ni har detta medlems-systemet.

Hur hittade du Unive? Genom min vän som rekommendare servern till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra mitt bästa då jag redan är bra på rollspel eftersom att jag har kört på flera andra servrar, och jag är såklart också väldigt sugen på att få möljigheten att lära mig mer och utveckla min rollspelsförmåga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och leva in mig i rollspelet genom att ha en liten bilaffär på piren, samt bara vara en del av staden och bidra till Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men jag brukade vara det. Jag slutade med dem eftersom att det var väldigt få spelare och mycket lall samt bugs.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Tillbaka