Accepterad Greger rimmar på | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger rimmar på

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Miskyiq

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes den första november 1991. Staden han föddes i hade inte mycket i närheten dom både i ett litet hus med tillräckligt med pengar för att precis kunna försörja sig med mat och pengar. När Greger var 8 år så dog hans pappa i en våldsam eld i deras hus vilket lämnade hans mamma att ta hand om honom fast dom klarade sig och Greger kämpade hårt i skolan för att få ett bättre liv och tillslut lyckades han med det och när han var 24år så fick han ett jobb på en teknik firma vilket gav han bra betalt. 7år senare efter det fick han en bättre jobb erbjudande i staden Unive så han tog första flyget ditt och där är vi nu. Pågrund av det det som har hänt i hans liv är han väldigt bestämd när han väll går för nåt så lyckas han oftast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp till servern då jag har över 500 timmar av rpande på fivem och tänker skaffa ett bra whitelist jobb på någon bilfirma eller ett jobb på securitas och ta mig till en högposition för att hålla det öppet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna istället spela för att förlora och inte gå för vinsten varenda gång då det kanske inte är logiskt att vinna varenda scenario.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka