Nekad Greger. | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? gregerakaop

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Vinzent Borger
Ålder: 30 år
Bakgrund: Vinzent Borger har en nära relation med sin bror, Hasse. De har delat många upplevelser, och Vinzent har alltid funnits där för Hasse, särskilt när Hasse hamnade på sjukhus. Vinzent stöttade sin bror under den svåra tiden, vilket stärkte deras band ännu mer. Vinzent har lärt sig mycket av sin bror, både om matlagning och om livet. Detta har gjort honom till en självsäker och målinriktad person som alltid jobbar hårt för att bli bättre på sitt jobb. Vinzent är en driven och självsäker person som alltid jobbar hårt för att nå sina mål. Han gillar att vara aktiv och är ofta väldigt social. Han tycker om att träffa nya människor och delta i olika sporter. Samtidigt uppskattar han också de lugnare stunderna, där han kan vara för sig själv. Han gillar till exempel att köra bil på natten för att koppla av och tänka. Trots sitt fokus på karriären är Vinzent också en snäll och hjälpsam person. Han bryr sig om andra, precis som han alltid brytt sig om sin bror. Han ser fram emot att vara en del av Unive och vill bidra till en positiv gemenskap. Förutom att vara social och sporta älskar Vinzent att laga mat, något han har fått från Hasse. Han experimenterar gärna i köket och lagar gärna mat till sina nära och kära. Han tycker också om bilar och nattkörningar, som hjälper honom att koppla av och samla tankarna. Vinzent är stolt över sitt arbete och strävar alltid efter att bli bättre. Han är inte rädd för hårt arbete och vill fortsätta klättra inom sitt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vinzent Borger kan bidra till serverns RP genom att vara social och bygga bra relationer med andra. Han jobbar hårt och kan ta ledarrollen när det behövs. Han är också en lojal vän som bryr sig om andra. Hans intresse för matlagning kan skapa roliga tillfällen där alla träffas, och hans nattkörningar ger möjlighet till lugna och tankeväckande stunder i spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela klart scenariot även om det inte för din egna vinst till exempel ska du inte dra fram pistolen om någon rånar dig utan du ska söka nåd och inte bete dig som du är någon hjälte för du inte vinner på det som kommer hända

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna t.ex § 1.2 | Du & Andra Medlemmar a. Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Samt COPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött. Och såklart Definition: Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. Exempel: Du sitter i Discord, din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfarenhet men jag kommer att ta denna servern seriöst med mina vänner

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara en exemplarisk medborgare

Nekad.
Anledning:
Din text är AI genererad, skriv om med egna ord.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka