greger gregersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129833354/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel
Vad är ditt discord namn? DRIPPZY#2556
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 1998
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 22 årig kille som kommer från Sverige och heter Greger Gregersson. Han är uppväxt i Rinkeby och hade en tuff uppväxt. Han växte bara upp med hans mamma för hans pappa lämnade innan han ens var född. Han har ett intresse av bilar och har gillat bilar sen han var 5 år och hans morbror tog med han till ett street race. Eftersom han har haft tuff uppväxt och med lite pengar testa han att var kriminell och nu hoppas han att gå med eller till och med göra ett eget gäng
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar unive rp ganska mycket och har många vänner som jag kan t.ex. göra ett gäng med och bidra till unive servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har många vänner som spelar det och tycker att det är roligt.
Hur hittade du Unive? Genom mina vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett eget gäng.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha ett eget gäng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel
Vad är ditt discord namn? DRIPPZY#2556
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 1998
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 22 årig kille som kommer från Sverige och heter Greger Gregersson. Han är uppväxt i Rinkeby och hade en tuff uppväxt. Han växte bara upp med hans mamma för hans pappa lämnade innan han ens var född. Han har ett intresse av bilar och har gillat bilar sen han var 5 år och hans morbror tog med han till ett street race. Eftersom han har haft tuff uppväxt och med lite pengar testa han att var kriminell och nu hoppas han att gå med eller till och med göra ett eget gäng
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar unive rp ganska mycket och har många vänner som jag kan t.ex. göra ett gäng med och bidra till unive servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har många vänner som spelar det och tycker att det är roligt.
Hur hittade du Unive? Genom mina vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett eget gäng.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha ett eget gäng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Senast ändrad: