Nekad greger gregersson | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129833354/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? DRIPPZY#2556

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Gregersson han hade en tuff uppväxt i Rosengård med sin pappa. Hans mamma dog när han var 1 år gammal och hans pappa jobbar på ett gatukök. När han växte upp gjorde han mycket dåliga saker t.ex. ta droger sälja droger med sina vänner Nico, Oliver och Ahmed. När han växte upp sluta han hålla på med droger och sånt men eftersom han inte hade bra betyg i 9an och inte kom in på bra gymnasium var det svårt att få en bra framtid. Eftersom han inte lyssnat eller gjort något i grundskolan var det väldigt svårt i gymnasiet men han fick precis godkänd i alla ämnen. Ändå jobbar han nu idag på samma gatukök som hans pappa och han börja bli trött på att inte ha pengar och vill dra in sig i det kriminella livet för att känna pengar. Han har inte blivit kriminell men hoppas att bli det inom snar framtid så han kan känna pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag känner att jag vill bidra så mycket till servern som går iumed att denna servern tycker jag att den har seriös och bred RP utövning. jag vill även bidra med att kunna förbättra servern genom att hjälpa andra att få mer spelupplevelse inom RP alltså att min RP kommer jag att försöka att ligga på den högsta nivån som går så att andra känner att denna server är kul att utöva RP på och så att folk känner att de kan känna att denna server är någonting kul de kan spela på. men jag vill även bli medlem på grund av att jag vill kunna utöva RP på en bredare nivå alltså att jag kan få tillexempel få bli kriminell eller andra liknande medlemskaps aktiviteter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rp-nivån på servern och alla spelare samt hur aktiva många rollspelare är på just denna server.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner Oliver och Nico.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt genom att utöva en hög nivå RP alltså att jag är så seriös som möjligt. samt att jag vill att alla andra i min omgivning som jag spelar med ska få så kul och rolig upplevelse som går på denna server. alltså att jag har en hög och seriös RP nivå så folk känner att detta är en seriös och roligt community server. och som jag sa att jag själv är så seriös i mitt RP som går

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt genom att utöva en hög nivå RP alltså att jag är så seriös som möjligt. samt att jag vill att alla andra i min omgivning som jag spelar med ska få så kul och rolig upplevelse som går på denna server. alltså att jag har en hög och seriös RP nivå så folk känner att detta är en seriös och roligt community server. och som jag sa att jag själv är så seriös i mitt RP som går

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka