Inaktuell greger gregersso | Chef-jobb ansökan [Shelbys]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? jag söker chef på inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Elias larsson

Vad är ditt användarnamn på discord? elias118388

Ange ditt födelsedatum: 4 Januari 2006

När fick du medlemskap på Unive? 11 januari 2026

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenhet av ledarroller inom RP, där jag både har varit ställföreträdande chef och haft ansvar över mindre grupper. I dessa roller har jag lärt mig vikten av struktur, kommunikation och rättvisa beslut. Jag är van vid att hantera konflikter mellan spelare på ett moget sätt och alltid prioritera serverns regler och seriös rollspel. Utöver det har jag god förståelse för hur man bygger upp en fungerande verksamhet i RP – allt från rekrytering, utbildning av nyanställda, schemaläggning och att skapa en tydlig hierarki. Jag är lugn som person, tar genomtänkta beslut och ser alltid till helheten snarare än personliga relationer. Jag har även erfarenhet av att arbeta i stressiga situationer där snabba men rättvisa beslut krävs, vilket jag anser är en viktig egenskap som chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner för Inquisitor är att skapa en seriös, aktiv och välorganiserad verksamhet med hög RP-kvalitet. Jag vill bygga upp en stabil ledningsgrupp som kan hjälpa till att driva verksamheten framåt och säkerställa att kvaliteten hålls hög även när jag själv inte är på plats. Jag planerar att: Införa tydliga interna riktlinjer och struktur. Ha regelbundna möten med personalen. Skapa utbildningar för nya medlemmar. Fokusera på långsiktig utveckling istället för kortsiktiga lösningar. Se till att samarbeten med andra yrken/fraktioner fungerar professionellt. Mitt mål är att Inquisitor ska vara en respekterad och seriös arbetsplats på servern, där både anställda och andra spelare upplever hög nivå av rollspel.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag har den tid som krävs för att kunna axla rollen som chef. Jag är aktiv flera dagar i veckan och har möjlighet att vara inne under både vardagar och helger. Jag är medveten om att en chefsroll kräver närvaro, ansvar och engagemang – inte bara titeln.

Om jag skulle få rollen kommer jag prioritera verksamheten och se till att den alltid är strukturerad och fungerande. Skulle jag någon gång vara mindre aktiv under en period ser jag till att ha en stabil ledning som kan ta ansvar under tiden.

Jag tar uppdraget seriöst och är redo att lägga ner den tid och energi som krävs för att göra ett bra jobb.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga.

Tillbaka