Nekad greger gregersso | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ditt discord namn: elias118388

Ditt Hex-ID: steam:1100001475b924c

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped indragen krim roll och indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? Redbull och ZeRo_Br1ks

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs på grund av att situationen kan ha misstolkats från adminens perspektiv. Det kan ha sett ut som att jag begick C-logg och hets OOC, även om det inte var min avsikt. I stunden kan mitt beteende ha uppfattats som regelbrott utan att hela sammanhanget togs i beaktning. Åtgärderna kan ha tagits eftersom det är viktigt för servern att upprätthålla regler och agera snabbt vid misstänkta regelbrott. Om det fanns bevis eller situationer som tydde på C-logg eller hets OOC kan admin ha valt att agera direkt för att säkerställa en bra rollspelsmiljö. Jag förstår att admins behöver fatta beslut snabbt, men i detta fall tror jag att det skedde utan fullständig bild av situationen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom jag inte medvetet bröt mot reglerna gällande C-logg eller hets OOC. Dessutom blev jag redan unbannad av Philip320 efter att jag gjort en banöverklagan, vilket tyder på att bannen inte var korrekt från början. Trots detta har flera saker blivit indragna, vilket jag anser är en orimlig konsekvens baserat på en felaktig grund. Från mitt perspektiv har situationen missförståtts. Jag hade inte för avsikt att C-logga eller hetsa OOC, och det som hände kan ha varit ett misstag eller en feltolkning av situationen. Eftersom jag redan blivit unbannad visar det att beslutet om bannen inte höll, vilket också borde innebära att de andra straffen (indragen ped, krim, medlem ) inte är rättvisa

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det går ej lägga skärm bilder men ni kan kolla i dcn att alla mina roller är borta min user är elias118388

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka