Nekad greger gregersso | Beslut Överklagan [Redbull, zero]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ditt discord namn: elias118388

Ditt Hex-ID: steam:1100001475b924c

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped indragen krim roll och indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? Redbull och ZeRo_Br1ks

Varför tror du själv att beslutet togs? ja för dom påstår att jag c-loggade och hets ooc jag erkänner jag hetsade lite men jag var frustrerad och klockan var 04:00 mitt i natten och de där med c-logg är felaktig med tanke på att dom hade lämnat mig i en cell i en timme utan att komma och kolla till läget med mig då var klockan också 04:00 det var därför jag hetsade sedan gick jag och sov

Hur är beslutet felaktigt? ja som sagt i frågan ovan så är de felaktigt genom att ena av min ban var felaktig altså den delen med c-logg vilket kortar ner straffet en hel del

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det går ej lägga skärm bilder men ni kan kolla i dcn att alla mina roller är borta min user är elias118388

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

nu är jag unbanned av philip 320 vilket förmodligen menas att de var en felaktig ban så ska jag få tillbaks mina roller?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka