Nekad greger gregersso | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ditt discord namn: elias118388

Ditt Hex-ID: steam:1100001475b924c

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped indragen krim roll och indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? Redbull och ZeRo_Br1ks

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs på grund av att situationen kan ha misstolkats från adminens perspektiv. Det kan ha sett ut som att jag begick C-logg och hets OOC, även om det inte var min avsikt. I stunden kan mitt beteende ha uppfattats som regelbrott utan att hela sammanhanget togs i beaktning. Åtgärderna kan ha tagits eftersom det är viktigt för servern att upprätthålla regler och agera snabbt vid misstänkta regelbrott. Om det fanns bevis eller situationer som tydde på C-logg eller hets OOC kan admin ha valt att agera direkt för att säkerställa en bra rollspelsmiljö. Jag förstår att admins behöver fatta beslut snabbt, men i detta fall tror jag att det skedde utan fullständig bild av situationen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom jag inte medvetet bröt mot reglerna gällande C-logg eller hets OOC. Dessutom blev jag redan unbannad av Philip320 efter att jag gjort en banöverklagan, vilket tyder på att bannen inte var korrekt från början. Trots detta har flera saker blivit indragna, vilket jag anser är en orimlig konsekvens baserat på en felaktig grund. Från mitt perspektiv har situationen missförståtts. Jag hade inte för avsikt att C-logga eller hetsa OOC, och det som hände kan ha varit ett misstag eller en feltolkning av situationen. Eftersom jag redan blivit unbannad visar det att beslutet om bannen inte höll, vilket också borde innebära att de andra straffen (indragen ped, krim, medlem ) inte är rättvisa

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det går ej lägga skärm bilder men ni kan kolla i dcn att alla mina roller är borta min user är elias118388 ( jag vill även till lägga t ingen av dom är staffs längre jag vill även till lägga att om denna blir denna överklagan accepterad tvekar jag inte en sekund på att gå tillbaks till unive för unive är den bästa servern jag någonsin kört på ) asså jag älskar verkligen unive och vill gärna komma tillbaks så om ni kan hitta i ert hjärta och låta mig för jag gjorde inte ens nått fel de var 2st korrupta staffs som gjorde de och dom ä'r inte staffs längre. men lite bättre förklarat okej såhär var de de var en sen natt klockan var 04:00 OCH JAG BEstämmde mig att sälja narkotika åt mitt gäng så jag drar t nakenstaden för att sälja sedan kommer de en polis staff från ingenstans och arresterar mig så min första tanke är att han staff abusat men jag sa inget om de för jag tänkte att jag inte orka göra värsta grejen så han tar mig t station tar mig på förhör sedan när förhöreet är klart väljer han att låsa in mig i en cell klockan 04:00 i minnst 2 timmar och bara drar där ifrån keep in mind att jag var villig att stanna kvar där i cellen i 2 timmar även att klockan var 04:00 men sedan orkade jag ej mer så jag går och lägger mig och sover så vaknar jag till att jag blir spam pingade av zero briks och han säger t mig kom support omgående så jag hoppar support och säger att jag ska bli bannad för c-logg vilket gör mig sjukt sjockad med tanke på vad klockan var men då drog jag upp de där med att han noclippat sig till naken staden för att arrestera mig men då bara nekar han till de och jag säger visa bevis på att du ej gjort men han vägrar visa bevis men så de slutar med att jag blir bannad för c-logg och grov hets-ooc vilket jag ej kan fatta hur btw några timmar efter jag blev bannad så blev jag unbannad direkt av philip320 på grund av att han förmodligen tyckte de var en riktigt larvig och felaktig ban så direkt då så började jag med besluts överklagan men han här zero briks som är extremt omogen sitter och spam nekar mina överklagan varända en jag gjort har han spam nekat utan anledning och nu är både zero briks och redbull ej staffs längre så jag hoppas verkligen att ni kan se detta fall från min sida liksom jag blir lämnad i en cell i minnst 2 timmar mitt i natten klockan 04:00 klart jag vill gå sova och btw de är riktigt fel gjort av polisen eller aa zero briks som var polisen ni måste ju ändå förstå mig i detta fall jag gjorde inget fel de var bara för en märkte att han gjort fel så han straffa mig och tänk också ni är den största rp servern i sverige och jag är en vanlig person jag har inte nära lika mycket makt som ni har så vad skulle jag gjort men jag har ändå kämpat ända sedan dagen jag blev unbannad med att göra beslutsöverklagan för unive är en extremt bra rp server lätt den bästa i hela norden de är de som har hållt mig kvar till att spela hos er för de är verkligen extremt roligt så åter igen hoppas jag att ni ser de från min sida med tanke på att klockan var 04:00 mitt i natten och jag blir lämnad i en cell i över 2 timmar ( de är riktigt svårt att skriva allt så om vi snackar i sup är de enklare att förstå )

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

asså snälla hade någon asså vem som helst men kan bara någon ta min överklagan snälla har väntat ända sedan 22 mars

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka