Accepterad greger gregersso | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-avgasen-ltoh — FiveM, Utgår 2026-04-17
Anledning: cloggar mitt i ett scenario samt skriver grejer i ooc
Bannad av: redbull02.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände ja det var så att jag var och sålde heroin på ett sälj område så dök en polis junior mod upp från ingenstans vilket jag tyckte var lite konstigt så dom grep mig och tog mig lämna mig i en cell i nästan en timme de var då jag började i ooc men det måste du förstå att man är lite irriterad efter att ha blivit arresterad när man säljer och lämnad i en cell i en timme utan att någon som helst kommer och kollar till mig och jag fick inte se något klipp på att han inte noclippade sig de var därför jag hetsade för jag var helt säker på att han noclippa sig och detta var klockan 04:00 så jag trodde ju dom hade dragit så jag gick och la mig

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar fullt ansvar för den där hets ooc men den c-logg var fel aktig skulle jag säga för om dom lämnar mig i en ´cell mitt i natten klockan 04:00 i en timme och inte kom och tittade till mig de är klart at jag går och sover

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att vara mer lungn inte hetsa i ooc för de kommer bara påverka mig dåligt då

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att mitt beteende i OOC och det som syns i C-loggen var oacceptabelt och inte följde upp till unives regler eller den nivå som förväntas. Jag tar fullt ansvar för det jag har gjort och försöker inte bortförklara mitt agerande.
Sedan incidenten har jag tänkt igenom situationen och inser att jag lät frustration gå ut över andra på ett sätt som inte är okej, särskilt i en server som Unive där respekt och god ton är viktigt. Jag ångrar mitt beteende och förstår varför det ledde till en ban. om jag får en till chans så lovar jag att följa reglerna till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka