Accepterad greger anderson | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger anderson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199148140885/

Vad är ditt namn i verkligheten? tim hiller

Vad är ditt discord namn? tystmere#0387

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Andersson och kommer från en tuff uppväxt. När han var ung var hans Pappa alkolist och hans mamma var knarkare. Greger insåg när han kom upp i tonåren att han inte kan stanna kvar så han flydde hemifrån. När han var 18 år började han med droger och kriminalitet. Han slutade upp på kåken och nu efter 7år på kåken är han redo för ett vitare och mer sunt liv utan kriminalitet osv.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag känner mig begränsad med vilka jobb jag kan jobba på t.ex. Känner även att jag kan bidra med bra rp och roliga scenarion för alla. Vill bli whitelistad för att jobba på ett whitelistat jobb för att höja min rp nivå och höja min sociala förmåga i rp'n

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat en del på Unive och känner att det är servern för mig, känner även att jag kan bidra med rolig RP för både mig och de andra parterna. Är en rolig karaktär som vill göra rolig RP och jobba med ett vitt jobb.

Hur hittade du Unive? tips av vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål med mitt rollspel att skapa roliga scenarion för alla och ha roligt. Vet att jag kommer höja min RP nivå med Whitelist då det innebär en större uppgift. Jobben som igår som exempel där man ska kunna bemöta folk på ett bra sätt t.ex. Autoexperten eller Vianor som är 2 väldigt sociala jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka