Nekad Grege Nowak | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grege Nowak

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/diegons15

Vad är ditt namn i verkligheten? Grzegorz Nowak

Vad är ditt discord namn? grege#3152

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2001

Berätta om din karaktär. När Grege va liten så va hans pappa en polis man i USA. Grege togg sin steg och försökte bli som hans pappa han gick till polisskolan i USA men tyvärr så har hans pappa dött i tjänst. Grege va ledsen och försätter o plugga till en polis man. Men än dag så kommer hans mamma o säger att vi ska flytta tillbaka till Sverige. Grege blev ledsen för hans mål va att bli en polis men hans mamma ville det bästa för honom. När dom kom till Sverige då pluggade Grege IT o började jobba med att göra hemsidor åt folk. Men han blev tröt på det o lärde sig svenska för att plugga till en polis i Sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelisted för att jag tar mitt rp jätte seriöst jag älskar det och jag njuter av att va i en rp server. Men ja jag borde bli det för att jag kan mycket o kan fixa det men jag kan också anpassa mig själv till andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli det för att jag hörde den var bra. Har bara kört på amerikanska rp servera o har över 1000 timmar på det. har aldrig blivit bannad på någon av det häller. Men jag vill joina er server för att jag vill känna hur det är med svenska serverar och folk säger att dom är bra så jag vill testa det och se hur det är och om jag blir wh så kommer jag spela på den.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick veta det från vänner och sen kolla jag på Twitch och insåg att det tvär en häftig server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt mål var jag att jag vill va en Polis och hjälpa folk o skydda dom oskyldiga. Vill göra samhället bättre o rent igen utan droger och våld.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag spelar men ska lämna servern heter PhoenixRP plus en till som jag hjälper att starta up men än vän men tror inte det blir något av det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka