Nekad green123 | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

green123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? keb9241

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bo och han är född i Stockholm Danderyd och har i sina tidigare dagar totalt skitigt i skolan och har sedan inte kunnat skaffa jobb. Bo har bott med sin pappa i hela sitt liv och har inte en ända inkomst. Bo var med i en bilkrock med sin mor för 10 år sen då hon dog. Bo hade ej råd med att ha kvar sitt hus och eftersom att hans pappa lämnade honom innan han föddes så hade han inget att gå till. Bosse bodde på gatan i ett år och behövde sno mat ur butiker för att kunna överleva. BO tiggade pengar utanför en matbutik under hela det året och fick sedan en femhundra lapp av en man i kostym, Bosse gick direkt och köpte sig lite fräschare kläder. Bosse gick se
dan och sökte jobb, han blev anställd på samma matbutik som han tiggade utanför. Efter två år så fick Bosse ett nytt jobb med en bättre inkomst.

Idag så jobbar Bo som mäklare i en helt ny stad och har en fru och två barn. Han bor i en en stor lägenhet och är snart Chef över företaget han jobbar på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett stark och hög rp nivå. Mitt Rollspelande kommer att skapa roligare och bättre scenarion på servern.
Jag kommer bidra som medlem med en stor förståelse omkring alla olika typer av scenarion samt en respektfull människa som följer serverns regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man ska spela för att ha kul och inte spela för makt och pengar. Att spela om makt eller pengar kan skapa stora problem samt dra ner på rollspelandet på servern vilket vi inte vill. Allt handlar om att man ska ha kul, spelar ingen roll vem du är på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått alla regler då jag spelat på Unive väldigt mycket tidgare. Några exempel är RDM, VDM och NLR.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på rp servrar i cirka 3 år nu så skulle ändå säga att jag har en hög rp nivå med mängder av erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan efter permanent ban innan du ansöker om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-07-02. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka