Nekad green123 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

green123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hastamannana/

Ditt Hex-ID: 1100001178ce720 (Hex)

Vad är din discord tagg? GR33N#7294

Vem var det som bannade dig? Swedie#2268

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: halv ooc,"Muskel f2" ~Swedie. Återstår: 0 dagar 23 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa muskel F2 för att jag hade brottom och sen för att han var en lallare. Jag tror att staffen valde banna mig för att man inte får säga muskel F2. Om man vill säga något OOC får man skriva de i lokal ooc såklart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang igenom torget och så såg jag en kille på torget som var nästan naken. Han tjuvkopplade hojen och så frågade jag ifall det var hans och han sa nej. Jag frågade snabbt ifall han ville köpa min och då sa han ja, Han frågade hur man ser pengar då sa jag muskel F2 för att jag inte orkar lägga ner tid på en jävla lallare som inte hör hema på en server som UNIVE. Grejen var att hjäpa en kille som undra hur man tog upp inventoryt så råkar jag säga de istället för att skriva i Lokal OOC

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag sa något som man verkligen inte ska säga. Jag tänkte inte riktigt utan bara sa något och dirket efter ångrar jag mig och förstår va jag gjorde för fel. Staffen som bannade mig gjorde rätt men vill bara säga att de inte var menigen och jag har lärt mig av mitt misstag, kommer absolut inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina bans tidigare har vart på grund av min röst för att jag vill låta som någon annan men dem tyckte det var överdrivet. Jag håller med dem och har slutat med det nu. Jag har lärt mig vav alla mina andra bans och kommer lära mig av denna om jag blir unbannad såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna skriva i lokal ooc och säga att jag skriver en lapp åt dig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig efter det här. Det jag har lärt mig är att man ska skriva saker i Lokal OOC om de är något ooc man vill säga. Jag var stressad och tänkte inte på va jag gjorde, förlåt

Har du läst våra regler? Ja jag har läst dom men glömde helt av men kommer aldrig någonsin hända igen.

Tilllägg: Jag ber så hemskt om ursäkt, jag tänkte mig inte för. snälla ge min en unbann jag ska lana med min kompis och spela på unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka