Accepterad Green | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Green

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hastamannana/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam och jag heter Green i efternamn

Vad är ditt discord namn? GR33N#7294

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Slibbe Green. Slibbe växte upp i ett radhus område med sina förädrar. Slibbe hade en bror som tyvär gick bort vid en bil-olycka. När Slibbe gick i skolan blev han väldigt mobbad för sitt namn och sin växt då han var kortväxt. Mobbningen höll på under en lång period och det gjorde att han gick in i en djup depression. Slibbe var så depremerad att ha började med stark alcohol redan när han var 14 år. Slibbe rymde där eftyer hemmifrån till en helt annan stad. I den nya staden var han hemlös och gick runt på gatorna hopplös och tiggde pengar. En dag så åkte en man man förbi på en voi och sa att han skulle hjälpa Slibbe här ifrån, manen visade vägen till en bil och så hoppade båda in i den. Manen var han som körde bilen, han körde till ett hus där det stod en dam och ett litet barn. Slibbe fick bo där och blev tillslut en familje medlem. Slibbe hade slutat med allt alcohol som tur var innan det här med familjen för att han inte hade råd. Slibbe bodde med den där familjen i 5 år sedan flyttade han hemifrån till en lägenhet. Slibbe började jobba på postnord och tjänade in pengar så att han har kunnat köpa en bil. Slibbe lever nu ensam i en lägenhet och äger två volvos och jobbar på postnord.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive för att jag är väldigt kunnig inom Rp och vill gärna bli en del av Unives bra RP community. Jag vill bli medlem här på Unive för att jag vill kunna Rp,a på en högre nivå då jag får mer tillgångar till saker ingame som t,ex Jobb. Jag vill också bli medlem på¨Unive för att Unive är en server jag har lagt ner tid och verkligen Rp,at mig fram i. Jag skulle verkligen vilja bli medlem för att Unive är en server som jag hittat och börjat gilla direkt pga den höga Rp nivån.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att tycka om och det som intresserar mig av Unive är dem bra staffsen, inte bara det utan den gätte bra Rp,n på denna server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då en kompis berättade för mig om en server med strikta reger och bra Rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ett av mina mål är att jag ska kunna jobba som vad som helst och kunna Rp,a på dem perfekt. Ett annat mål jag har är att jag ska kunna utveckla mitt Rp,nde efter varje scenario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att jag ska bli en Bilförsäljare och jobba på en bilfirma i staden. Mitt andra mål är att efter jag har varit bilförsäljare är att jag ska gå med i ett krimminelt gäng och livnära mig på vapenförsäljning och drog försäljning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu för att jag lägger bara fokus ner på Unive men var deltagare i Royalcrew för att tag sedan.

Tillbaka