Accepterad Green | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Green

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hastamannana/

Ditt Hex-ID: 1100001178ce720 (Hex)

Vad är din discord tagg? GR33N#7294

Vem var det som bannade dig? Bosse#1669

Hur lång tid var din ban? 7d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ~Bosse. Återstår: 2 dagar 15 timmar 52 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem missförstod hela sittuationen mellan mig och spelaren som pratade ooc. Jag tror inte heller dem fattde vad sem hänt tidigare och tänkte snabbt och banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag svänger in med min bil på torget och barkerar den i garaget. Jag går mot vägen då jag ska till klädbutiken, då är det en man på gatan som gapar och skriker. Vi blir båda överkörda av bilen då den körde rakt in i oss. Killen skriker VDM KALLA PÅ STAFFS DEM KOMMER BANNA HONOM. jag tänker direkt att jag skriver en report och klippar det. Den här killen håller på och söger massa ooc saker medans jag bara spelar dum medans jag också skriver en till report. Killen säger att staffsen kommer banna killen som körde in i oss och jag spelar dum och säger vadå banna å staffs. direkt efter det här så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker detta var en felaktig ban då jag skrev report för att hjälpa staffsen och för att jag själv vill att allting ska vara på en bra RP nivå. Jag hängde bara med och spelade dum och ser inget fel i det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit då jag har råkat göra fel animationer i scenarion som t.ex jag trodde att bröstpump annimationen var då man pumpar på någons bröst som om man försökte göra hjärt och lung räddning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet själv att jag inte hade behövt spela dum och säga ( vadå banna å staffs?) detta är något jag verkligen kom på där efter jag blev bannad. Men jag tycker inte det här förtjänar indragen krim och medlem roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig använda mig av något av orden som staffs eller ban igen för att det skapar problem och kan låta lite occ.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka