Nekad Green | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Green

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379993996/

Ditt Hex-ID: 1100001549f558c (Hex)

Vad är din discord tagg? Hamzaabdul#9241

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Springer runt o dödar folk utanför gänghus, tar i th, lootar på vapen, RDMAR, UTAN KRIM Placerad av:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i min bil och hade gjort det en stund om jag inte mins fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Springer runt o dödar folk utanför gänghus, tar i th, lootar på vapen, RDMAR, UTAN KRIM

Jag springer inta alls runt å dödar FOLK utaför deras gänghus, jag tog en kille som en kille sa till mig. Tidigare på dagen blev jag rånad av två killar. jag sa att jag gör vad som helst för att få överleva då sa dem att jag skulle döda och råna någon vid ett gänghus som ett meddelande annars skulle dem döda mig.

Jag vet inte hur det blir RDM för att jag tog han i th när han stod still och även jag. Enligt mig så gjorde jag bara ett fel och det var att inte vara krim men eftersom att det var FearRP så ville jag att det skulle fortsätta var ett roligt scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 timmars bans som jag har fått sent på natten när jag gjort små saker eller så har jag fått felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna skita i och göra det men eftersom att Rp är som riktiga livet, i riktiga livet hade nog vem som helst gjort det för att inte dö.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av misstaget och vad konsekvenserna blir, jag kommer inte göra om detta misstag. Jag har lärt mig att bara skita i det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka