Nekad Greekazo_ | Chef-jobb ansökan [Bahmas Mamas] [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K3_

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama mamas (Ägare)

Vad heter du IRL? Ali

Vad heter du på discord? e6333_

Hur gammal är du? Fyller år 2008-10-20 och är 15 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022 men har varit bannad några gånger sedan start

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa mogna och aktiva personer, samt kommer jag ha möten så att alla mina nya anställda vet hur man gör jobbet så att de inte gör något fel och så vi blir mer professionela. Jag kommer ocskå vara Trevlig/Snäll med mina kunder samt kollegor, Och så kommer jag också göra mycket marknadsföring för för Bahama mamas så vi får ett bättre rykte och trevligare miljö/arbetsplats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på många olika nattklubbar innan, jag har jobb erfarenheter, Jag har ägt bahama mamas innan också så jag kan mycket inom det jobbet och vet verkligen vad man ska göra när man jobbar där.

Hur ofta kommer du vara inne? Mina vardagar brukar se ut så här: Jag brukar att vakna klockan 06:30 och då gå in på Unive Discorden sedan så går jag till skolan 07:40 och då kan jag bara vara online på dc på rasterna sen så slutar jag runt klockan 15:00 sen så kommer jag hem klockan typ 15:15 sen så rpar jag på Unive till klockan 18:00 och då äter jag sen så 18:20 sen så rpar jag på Unive igen till klockan 22:00. Därefter borstar jag tänderna tittar lite på unive discorden och sedan lägger jag mig. På helger så vaknar jag klockan 09:00 och jag rpar klockan 10:20 sen så stänger jag av klockan 13:00 och går ut och kommer hem klockan 14:00 och spelar direkt på Unive och jag rpar till 18:40 då vi äter sen så rpar jag igen klockan 19:00 och rpar till klockan 01:00 sen tittar dc sedan sover jag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut kör ju på unive för att det är en bra och rolig rp server och söker till detta jobb då det skulle kunna vara en rolig sak samt jag passar in i det jobbet då jag har ägt bahama mamas innan och flera andra ställen t.e.x Mekonomen, AutoExperten och Sc Styling.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej är bara aktiv på UniveRP

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka