Nekad Greekazo_ | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K3_

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? turk1sh_

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill ansöka till Forums Mod då jag har tiden för det och kan ta detta jobb seriöst samt hålla ordning på forumet och jag vill hjälpa Staffsen samt göra deras Arbete/Jobb mycket enklare och smidigare, Detta jobb skulle också passa mig bäst för jag har mycket tid under mina vardagar då jag har mycket skola hemifrån/digitalt och mycket tid under skoltid samt fritid så jag kan lägga ner många timmar per dag i Forumet och hålla koll på trådar och mycket mer så allt är Cleant och mycket nice samt kan jag fixa alla fel som gjorts på forumet och några fler anledningar till varför just jag skulle bli forums mod är för att när ni skrev ut att ni behövde platser som Forums Mods tänkte jag vill testa för att jag vill jätte gärna hjälpa till i forumet och ifall jag jobbar och kämpar så har jag som mål att gå med i staff teamet i framtiden, Tror också att det är väldigt intressant att vara Mod i Unives Forum, vilket även kan ge Unive en bättre sida utåt och ge Unive ett bättre ryckte.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är det upp till 200% och som forum mod när jag ser att det är i fel kategori kan jag ändra så staffs har enklare att se trådarna som folk skickat och mycket mer så det är varför det är mycket viktigt. Så forumet flytter på snabbare och ser mycket bättre ut.

Får en ansökan vara kopierad? Nej det får den inte för att vi säger att någon annsöker till SV/Servvakt så kan dom inte kopiera en annans annsökan så kommer vi tro att den personen kan alla commands och fler saker som han kopierat in i sin annsökan men igentligen så har han bara kopierat någon annans.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Något som vi skulle kunna förändra är när folk Kopierar andras annsökningar då dom inte har årken att lägga ner tiden på sin egna ansökning och då som Forums Mod eller staff kan vi hålla koll på sånt för det är väldigt dåligt T.e.x kan vara, vi säger att någon har annsökt till Servvakt och kopierat av någon annans annsökan det är väldigt dåligt då vi kommer tror hen vet sin sak men i själva verket har personen kopierat av en annan som vet vad hen håller på med och kan alla commands.

Det finns också de problemet att folk skapar olika forums konon för att försöka bli unbannad eller något snabbare och det kan vi som Forum Mods sköta ginom att kolla i deras ban överklagan om det är felera konton med samma Hex eller steam.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Nej detta forum är väldigt bra men om nu jag hade kunnat bli forum mod tror jag det hade kunnat flytta på mycket mer snabbare och bättre så vi på unive kan växa och mycket mer. Och så tycker jag inte om när det är massa dubbelansökningar så dom kommer jag sitta och rensa.

Hur ser din aktivitetet ut? Mina vardagar brukar se ut så här: Jag brukar att vakna klockan 06:30 och då gå in på Unive Discorden sedan så går jag till skolan 07:40 och då kan jag bara vara online på dc på rasterna sen så slutar jag runt klockan 15:00 sen så kommer jag hem klockan typ 15:15 sen så rpar jag på Unive till klockan 18:00 och då äter jag sen så 18:20 sen så rpar jag på Unive igen till klockan 22:00. Därefter borstar jag tänderna tittar lite på unive discorden och sedan lägger jag mig. På helger så vaknar jag klockan 09:00 och jag rpar klockan 10:20 sen så stänger jag av klockan 13:00 och går ut och kommer hem klockan 14:00 och spelar direkt på Unive och jag rpar till 18:40 då vi äter sen så rpar jag igen klockan 19:00 och rpar till klockan 01:00 sen tittar dc sedan sover jag.

Kommer vara mer aktiv nu under Höstlovet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja har varit ett mål för mig sedan jag började på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget speciellt som jag tänker på.

Senast ändrad:
++rep Bra skrivet värkar veta vad han håller på med ochg har skrivit mycket bra samt förtjänar denna plats då han lagt ner mycekt energi syns

+rep Snyggt skrivet du värkar veta vad du håller på med samt värkar va den seriösaste av alla ansökningarna då du skrivit mycket tydligt och mycke text.

Sätter ”inaktuellt” på denna då det sker en rensning. Var vänlig och ansök till forums mod igen om ett intresse fortfarande är kvar!

Sätter ”Nekad” på denna då det sker en rensning. Var vänlig och ansök till forums mod igen om ett intresse fortfarande är kvar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka