Accepterad greekazo0 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greekazo0

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Niko

Vad heter du på discord? greekazo0 #8523

Vad är ditt Hex:ID 1100001457118d4

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Helger 11:00 - 02:00
jag gillar att va ute med vänner och umgås eller bara ta det lugnt med familjen jag gillar att hitta på saker det kan va vad som om jag inte är med familjen eller med vänner om dagarna brukar jag RP

Hur länge har du varit medlem på Unive? 14 september 2021 blev jag medlem men rp lite innan de me som icke medlem o kollade runt sen började jag rp på riktigt på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går inte och få med på bild då det är många gånger jag själv blev kickad rätt mycket i början när jag började spela för visste inte att jag skulle börja spela seriöst men sen blev det att jag började och kickningarna och alla banns minskade men det som är tråkigt är att jag och min b spelar i samma hushåll på unive så blir han bannad blir jag och det räknas som att jag blev de då med

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man kan säga att servervakter underlättar en Staffs arbete och hjälper till att hitta folk som lallar eller bryter mot regelbrott och kicka dom eller SV banna dom så att dom lär sig sitt misstag servervakter ska till exempel visa bra intryck igenom att hjälpa till med kicka banna dv billar som står helt söndriga över allt som kan förstöra för andra det är viktigt att man vet om man blir servervakt har man ett ansvar med man ska inte använda sina krafter till fördel för att vinna då bryter man mot regelbrott och det är bara tråkigt, servervakter ska hålla koll på lallare icke medlemmar som bara är inne på Unive för att lalla såna ska bort.

Varför vill du bli servervakt på servern? den största anledningen är att jag har ett intresse av att jag vill hjälpa till med att underlätta för dom andra Staff sen så att dom kan ta hand om dom större sakerna eller bara dom små sakerna RP på Unive dagligen varje dag vill RP och hjälpa till samtidigt känner att jag har tiden och kraften till det vill hjälpa till att kicka alla lallare eller SV banna dom till en början Tex /dv söndriga fordon som bara står söndriga på väger det förstör bara för dom andra och det blir inte kul om man Tex gör ett bra scenario sen står det söndriga bilar som förstör det vill jag hjälpa till med att kolla så att serven rullar framåt för det är det jag vill att RP ska gå framåt så bra som möjligt och att alla som är inne på serven bara för att lalla ska bort som förstör RP men jag skulle säga för att hjälpa serven så bra jag kan och underlätta för dom andra Staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tex när man revivar sin vän under ett pågående scenario om han bleve skjuten eller dog bara och man revivar han bara för att vinna scenariot tex,
Och att man Abusar det är att man kanske revivar någon eller kickar eller bannar någon bara för att man kan att man använder sin makt på fel sett

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka