Nekad Greekazo Ciontos | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Greekazo Ciontos

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://discord.com/channels/@me/530209084918595594/838913106050547752

Vad är ditt namn i verkligheten? Brian Ciontos

Vad är ditt discord namn? Spookie#1222

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs uppväxt har varit bra alltså greekazo har gått igenom skolan läst efter studenten och är duktig på det mesta. Min karaktär heter greekazo och är 1,81 m och har brunt hår, han ska vara klädd som folk nuförtiden hyperbeast och sånt. Min karaktärs familj består av 1 bror, mamma och pappa som har hjälpt mig med mycket. Min karaktär kommer vara lite hetsig eftersom han har varit med om allvarliga saker. Han kommer vara väldigt snäll mot folk som är schyssta mot han. Min karaktär vill bli merkonom eller något bra jobb där man träffar trevliga kunder och kan ha det allmänt bra. Min karaktär alltså greekazo alltid vara med hans bästa kompis även barndoms kompis sabijan, som alltid har stått upp för varandra. Vi två kommer alltid skydda varandra och dö för varandra. Min karaktär kommer vara lite gangster om man säger så alltså när greekazo eller sabijan skaffar vapen kommer vi vara tuffa mot folk. Min karaktär kommer spara pengar för att köpa en rs6 eftersom det är hans drömbil och har haft en rs6 som permobil när han var liten. Han kommer göra så folk ska veta vem han är alltså han ska synas.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker denna servern är rolig att spela i och jag känner mig trygg i denna serven. Staff gör ett riktigt bra jobb ifrån sig och dom ärr jätte trevliga. dessutom vill jag känna mig mer tryggare i denna serven de är typ som att ha ett svenskt pass i Sverige.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill vara mer säkrare när jag spelar på denna servern whitelist känns som ett svenskt pass i Sverige och jag vill även jobba på vianor

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade att jag skulle börja spela i er server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inget mål mitt ända mål är att bara ha kul när jag spelar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har bara spelat i denna servern

Tillbaka