Nekad Gredd Meister | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gredd Meister

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/greddmeister/

Ditt Hex-ID: 11000010d1fb26a

Vad är din discord tagg? Greddelele#4929

Vem var det som bannade dig? Emilia <3

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var med i en olycka som passagerare till en kompis, men båda bilar stannade i vägrenen på lämplig plats och kontrollerade att alla inblandade var okej. det som orsakade olyckan var att den andra parten i olyckan inte följde hastighetsbegränsningen och han tog även på sig skullden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod upp på toppen utav mount chilliad och bearbetade Vallmo.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING.

Har inte gjort något utav detta under dagen, var med i en olycka som passagerare till en kompis, men båda bilar stannade i vägrenen på lämplig plats och kontrollerade att alla inblandade var okej. det som orsakade olyckan var att den andra parten i olyckan inte följde hastighetsbegränsningen och han tog även på sig skullden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Är osäker på vilken situation som orsakade bannen, men om det gäller Trafikolyckan, så tycker jag inte att jag som medpassagerar hade kunnat göra så mycket annorlunda, det var ingen hård smäll, ingen person blev skadad, bara fordonen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vill veta vad jag blev bannad för och varför, så att jag i såfall kan lära mig utav det

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top