Nekad Grapsy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grapsy

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Helge

Ditt discordnamn: Grapsy#4833

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag vill bli staff eftersom att jag tycker denna servern har börjat bli lite för mycket lallig och har mycket regelbrytare. Jag tycker servern har blivit bättre och utvecklas hela tiden men jag börjar tycka att det fortfarande varierar mycket. Mitt mål som staff är att lära de nya spelarna reglerna, få folk att få bättre rp, göra folks rp upplevelse bättre, jag vill att servern ska få mer medlemar och fler seriösa rp'are. Jag känner mig motiverad till att få en bättre rp på unive och få folks rp bli kul för alla, jag vill kunna göra så att folk har kortare vänte tid i support eftersom att det har varit eftertrackat och folk brukar klaga på det. Samt att fler folks ska börja göra en anmälan på forumet. Samt få snabbare svar på forumet för alla. Jag vill också göra så att /report och /help blir snabbare.

Jag vill vara staff igen eftersom att jag tyckte om att vara staff förut, är beredd att jobba hårdare, det ända som stoppade mig förut var att jag hade inte igna vänner inom staffteamet samt kände inte mig välkommen. Då mina vänner rp'ade vanligt i gäng och ville att jag skulle vara med, då så började jag bli uttråkad som staff, men jag har vänner som är staff och har fått bättre disiplin när det gäller arbete som behövs utföras, som t ex specca eller ta support ärenden. Nu har jag flera vänner som är staffs och känner mig väldigt sugen på att bli staff och kunna t ex ta support ärenden med dem eller generellt staff arbete.

Jag ska bli staff då jag kommer utveckla och hjälpa servern nå den efterlängtade rp'en. Jag kommer samt inte vara rädd för att ta återgärder, jag kommer ha mycket tid för att specca t ex trygghansa, piren, kriminella scenarion och generell rp. Jag kommer lära alla nya spelare hur vår rp på unive funkar och hur dem ska rp'a. På så sätt kommer det bli bättre för alla. Jag är beredd att ta staff arbete mer seriöst än någonsin, förra gången tänkte jag att jag var förberedd att bli staff men jag märkte att jag inte var redo och lärde mig från mina misstag. Men nu har jag byggt upp mitt disiplin och vet att jag är redo nu.

Allt jag behöver nu är en till chans :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Under helger och lov är det typ 13:00 - 05:00. Detta varierar men ungefär såhär med pauser mellan.
Under vardagar:
Måndag 17:00 - 02:00
Tisdag: 18:00 - 01:00
Onsdag: 15:00 - 01:00
Torsdag: 15:30 - 02:00
Fredag: 15:00 - 05:00

Så ungefär 7 timmar per dag på en vardag och runt 10 - 12 timmar per dag på helger. Eftersom jag är brukar vara vaken sent så kan jag specca sent då folk tror "inga staff är vakna" och kan "lalla", vilket stör mig och borde sluta inträffa på unive och jag kommer göra allt för att stoppa sån kass rp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har rp'at på unive sedan februari, fick min medlems roll den första maj. Har sedan dess spelat varje dag på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff. Jag kan alla regler, kommands och hur allt fungerar inom discord och ingame.
Några kommands jag kan är:

/ooc (text) . här skriver du ett meddelande som t ex: Sluta flöda . när folk spammar twitter eller blocket.
/specoff . är när man slutar specca någon.
/spec (de respectiva id) . är när man kommer följa efter någon i spectator mode

/toggleid . kunna se en spelares id

/togglename . kunna se en spelares namn

/sc (text) . kunna skriva i staff chatten

/announce . skriva ut något till alla spelare

/ooc (text . skriva till spelare i ooc ig.

/tpm . då har du en gps och skriver detta så kommer du teleporteras till platsen

/setjob (respectiva id) . kommer du anställa någon

/m (id) . kunna skriva privat till någon ig

/goto (id) . då teleporteras man till de respektivas id

/dv (meter längd) . för att kunna "delete vehicle"

/who (id) . kunna se spelarens ig roller

/kick (id) och (anledning). kunna sparka en spelare

/svban (id) och (anledning) . kunna banna en spelare i 60 minuter / 1 timme.

/revive (id) . då kommer jag att revva en person som har dött för t ex bugg.

/sqlbanoffline (hex id) (anledning) (längd) . då bannar man en person som är offline, kan vara att personen t ex c loggade men man han få personens id

/banhistory (id) . då kan man se en persons bans genom personens rp.

/unban (id)

/sv (text) . då skriver man i servervakt chatten

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom allt, mina personliga favoriter är donation och kriminell ansvarig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka