Nekad Granhu | Medlem ansökning [Dj0ret]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granhu

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199107316825/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Granhuuuu#1112

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Per Olofsson är 21 år gammal, hans uppväxt har inte varit så bra för hans mamma dog i en bilolycka och hans pappa var väldigt taskig mot honom. Han brukar slå Per om han har druckit, Och så blev det väldigt många gånger tills han vågade ringde polisen och de tog iväg Per och skickade han till en fosterfamilj. Hans fosterfamilj var väldigt snälla mot honom och han lärde sig att hjälpa och vara snäll mot andra. Efter det så bestämde han sig att han ville jobba som en ambulanssjukvårdare. Han pluggade mycket i skolan och när han sedan slutade skolan så hade han väldigt bra betyg. På fritiden så håller per på med bilar han älskar bilar, han har en dröm om att en dag ska han få äga en fin bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp då jag har väldigt stora erfarenheter inom det då jag har rpat ganska länge och vet hur man ska rpa och jag kommer kunna bidra med roliga och bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många som är bra rpa och det finns många bra admins och ägaren är bra och dem är hjälpsamma.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om servern så jag testade den och den har väldigt seriös rp som jag gillar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill bli ännu bättre på att rpa, ha roligt och att få träffa nya personer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska kunna rpa till full nivå och kunna få ett jobb hos sjukvården, och hjälpa folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Unive är den enda servern jag är med på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka