Nekad granen2 | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

granen2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Granen2

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert (robban) Nilsson. Han är uppvuxen i en kriminell del av Malmö vid namn lindägen och haft ett tufft liv. Han blev kriminell redan vid 10 års ålder då han och hans kusin Poppa gjorde små rån och andra kriminella saker. Robert fasta även för droger vid ung ålder då han varit på rehab flera gånger. Roberts intressen är fotboll och bilar då han spelat fotboll i sina unga dagar men kriminaliteten tog över. Det var även då han fastna för bilar. Han och poppa drömde om att få köra coola bilar i framtiden när de blev rika och kunde köpa vilken bil som helst.
Sen liten har robert och poppa alltid ståt nära varandra och drömt om att en dag kunna vara ledare över ett kriminellt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till scenarion som är både bra och roliga. Det skall inte vara scenarion som alltid slutar med bråk och skjutningar utan normala konversationer och en bra rp nivå. Jag kommer även bidra till bra rp då jag tycker rp är en rolig sak och inte sitta och lalla bara för att.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte alltid kan vinna i alla scenarion utan att man kan förlora ett scenario för bra rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM. Man ska inte använda sig av sitt fordon som ett vapen. NLR. De står för att om man dör i ett scenario får man ej komma ihåg något utan att någon som överöevde återberättar allt. Att man spelar med sunt förnuft. De menas med att man inte går å skjuter någon på torget. Eller dödar en polis framför massa folk osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag. Jag har spelat på andra servar med många av mina polare. För att tillägga fick jag göra ett nytt steam konto då jag blev hackad på mitt förra tyvärr.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som jag nämde innan har mitt konto inte många timmar då jag blev hackad men på de gammla kontot hade jag ungefär 250 timmar

Nekad.
Anledning:
berätta mer om din karaktär, känslor och mer bakgrund

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka