Nekad GrandpaGoat | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GrandpaGoat

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407556997

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? calleboi

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2005

Berätta om din karaktär. Namnet är Willie Wilson... Det säger något
Han är en skum man, ungefär 30 år gammal. Han är nonchalant och snobbig. Han gillar att laga mat och fiska. Han blir ofta full och han blir väldigt pratglad. Han gillar att köra bil och är lugn i bilen. MEN när han blir full kan han köra lite svajigt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker er server verkar jätte rolig och jag vill utveckla min karaktär och bli bättre på att roleplaya. Jag vill lära mig av andra personers roleplay och jag vill försöka att ta åt mig och utveckla min karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat ett litet tag på servern och personerna här verkar väldigt intressanta och spännande. Jag tycker också om sättet att ni röstar om ändringar och hur servern fungerar.

Hur hittade du Multistaden? För jag kollar på en streamer som spelar rp och jag frågade honom om förslag på vilka bra rp servers jag borde ansöka om.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få en bättre bild av hur roleplay karaktären kan bli så rolig och intressant som möjligt. Jag träffade 3 väldigt speciella roleplay karaktärer som tog sina roller väldigt seriöst. En av dom var väldigt rolig med en skum klown mask och en väldigt speciell röst. Jag blev lite inspirerad av honom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon annan server. MEN jag spelar mycket vanlig gta och gta storymode med mods.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka