Accepterad GrandpaGoat | Ban överklagan [Chewie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GrandpaGoat

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407556997/

Ditt Hex-ID: 11000011aa91f85

Vad är din discord tagg? GrumpyGrandpa#9011

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad för 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "Du har blivit avstängd för: sunt förnuft".

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var vid torget klockan 18:07. Jag såg en död person liggandes vid spawn, därför tänkte jag att jag skulle ta upp personen och ta den till sjukhuset. Jag klickade dessvärre fel knapp och råkade söka igenom honom. Jag förstår att de bannade mig för att jag med misstag öppnade deras inventory.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var exakt det jag sa frågan innan, att jag klickade fel och råkade öppna hans inventory. Det tog max 5 sekunder innan jag blev avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det var inte med mening. Men jag tycker alla borde få en andra chans om de gjorde det av misstag. Jag förstår dock fullt om jag inte blir av accepterad. Jag tycker bara att det är synd för att jag älskar servern och jag vill inte missa mina jobbdagar som taxichaufför.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte jag har blivit bannad tidigare. Ifall jag har och jag inte vet det är det säkert för att jag bara kommer ihåg alla roliga stunderna jag har haft på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varigt mer uppmärksam och fixat mitt problem med mina pil knappar på serven. Jag har kontaktat mods på serven och de har försökt hjälpa mig men det funkade inte. Jag borde ha försökt re installera FiveM. Mitt problem med knapparna är att det inte går att gå upp någon gång och ibland går det inte att gå ner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Vara mer fokuserad och uppmärksam. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas att ni kan förlåta mig. Jag läser server reglerna minst en gång i veckan för att fräscha upp minnet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka