Accepterad Grandpa | Ban överklagan [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grandpa

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Användarnamn: Grandpa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bokenmannen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Grandpa

Vad är din discord tagg? Grandpa#6510

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pratat i OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade säga att jag skulle DV bilen, mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle hoppa in och försöka DV en polisbil som blockerade, sedan kom polisbilen och bara vad gör du ? Jag sa att jag skulle DV den sen märkte jag att jag gjorde fel och RP och sa jag ska ringa bärgaren DV , så ska han komma och bärga eran polisbil som ni inte kan ha koll på. Sen blev jag bannad... Han satt och repetera flera gånger VAD ÄR DV? vad är DV? Jag tänkte att jag gjorde fel och finns inte så mycket mer att göra än att glömma de och fortsätta RPa men han väljer att permabanna istället...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis mitt fel men försökte åtgärda det senast genom att hitta på ett scenarie att en bärgare heter DV! Jag tycker jag kanske förtjänade mer en varning.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, sluta vara så dum ibland och inte blivit lite nervös och vräkt ut DV... Jag skulle nog skitit i polisbilen fast det är irriterande att bilar och speciellt en polisbil med sirener ska ligga mitt i garaget... Blir jobbigt att åka ut enligt min åsikt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer inte bry mig om bilar som ligger på vägen osv ringa en bärgare direkt istället för att försöka handskas med det själv!

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka