Accepterad Grandpa | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grandpa

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Användarnamn: Grandpa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bokenmannen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Grandpa

Vad är din discord tagg? Grandpa#6510

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ID PEAK

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kollat ID

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag springer till bilfirman ser en kille sen drar vi tillsammans dit, sedan hör massa ljud ser massa blod efter honom sen försvinner han bara! Sen börjar jag bli slagen random av någon onsynlig så jag tänker VA FAN är det här... Så jag gör en /report och blir bannad för ID PEAK.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel för jag kollade ID men blev slagen av någon onsynlig så jag visste inte om det var en bugg eller om det var mat brist eller något så jag kollade id märkte att det va någon där. Jag visste inte man inte får ID peaka men han va onsynlig slog sönder andra killen som försökte hoppa på mig. Jag vet inte vad jag skulle annars gjort i situaationen jag tyckte bästa var ju att /report och personen skulle självklart fråga efter ID men man får inte ID PEAKA. Jag tycker mer att man får ID PEAKA om man har anledning som att personen är onsynlig och försöker slå dig och ni vill väl ha ID på personen ? Jag sa absolut inget OOC , jag sa bara "Hallå" för jag blir slagen det rinner blod på mig när jag springer. Jag tycker bara det är lite tråkigt att bli bannad rakt av sådär så kan personen som va onsynlig komma undan... Men aja jag ska aldrig ID peaka igen. Om jag blir slagen av en onsynlig människa vad ska jag göra tycker ni ?

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. "lämnat söndriga bilar" "haft mask i GZ" , har slutat gjort de...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat blivit nerslagen och väntat 20 minuter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig ID PEAKA igen! :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka