Nekad Granberg | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Granberg

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992129534/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Granberg

Vad är ditt discord namn? Granberg#9249

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Anders och han är 19 år. Han har nyss tagit studenten och har haft en tragisk bakgrund med mamma som alkoholist och hans pappa som tog livet av sig när han var 16 år. Han är en driven kille som vill hitta det som han tycker är roligt och han har även intressen som tex fordon. Han är en seriös spelare som kommer va med och bidra till en rolig miljö och han har alltid ett leende på läpparna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tar det seriöst men har roligt på samma gång. Jag bidrar också med gott humör och mycket skratt. Jag var även aktiv medlem på snöstadens rp för nån månad sedan men slutade där för att den inte var seriös.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar som en seriös rp server med mycket härliga folk, många aktiva medlemmar och bra support mm.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis om att servern var bra och jag har även fått upp clips från sociala medier. Så jag tänker ge servern ett försök.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att kunna utveckla min rp i olika situationer. Jag kommer även hjälpa andra att utvecklas inne på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en aktiv spelare med folk som gillar mig och att kunna sprida glädje och då kommer jag nog ha uppnått mitt mål med unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag var aktiv för en månad sedan på snöstaden rp men det var inga seriösa spelare och servern började bli tråkig så jag tog en paus från fivem och nu kommer jag tillbaka så svar nej.

Tillbaka