Nekad Granberg | Medlem ansökning [Sandberg] | ]SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granberg

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992129534/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Granberg

Vad är ditt discord namn? Granberg#9249

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är 19 år gammal och heter Hugo Norman.

Han har haft en dålig bakgrund med en mamma som alkolist och hans pappa som tog livet av sig när han var 15år.

Efter Hugo började ta tag i sitt liv när han var 16 år så tog han studenten med bra betyg och vill börja jobba och skapa familj.

Hugo har även ett stort intresse för bilar som han ärvde av sin pappa och han ärvde även en impala 64 av sin pappa som ett minne.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag bidrar med humor och ett stort skratt. Jag vill också bli medlem på unive för att jag är en driven spelare som vill träffa nya kompisar och utveckla mitt rp i olika situationer. Jag har även spelat på ett annat konto innan som jag spelade seriöst på snöstaden rp men jag blev trött på den servern och mitt konto blev hackat så jag vill ge unive ett försök.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar som en seriös rp server med mycket härliga folk, många aktiva medlemmar och bra support. Även att det är mycket roliga jobb, fordon och gäng.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis om att servern var bra och jag har även fått upp clips från sociala medier. Så jag tänker ge servern ett försök.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och utveckla mitt rp. och även att jobba och ksk ta och bli chef över något jobb eller gäng.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att ha kul och börja va aktiv på servern. Och såklart att hitta nya vänner som jag kan spela med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag var aktiv för ett tag sedan på snöstaden rp men det var inga seriösa spelare och servern började bli tråkig så jag tog en paus från fivem när mitt konto blev hackat och nu kommer jag tillbaka så svar nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka