Granberg
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198992129534/
Ditt Hex-ID: Jag vete fan va de är
Vad är din discord tagg? Granberg#9249
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 14 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ooc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde inget åkte med i en bil och han som körde körde på en annan
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var min kompis som körde på en spelare 2 gånher men jag satt ju bara med
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För jag åkte bara med i bilen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej de har jag inte
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt med han
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte åka med den kompisen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: Jag vete fan va de är
Vad är din discord tagg? Granberg#9249
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 14 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ooc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde inget åkte med i en bil och han som körde körde på en annan
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var min kompis som körde på en spelare 2 gånher men jag satt ju bara med
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För jag åkte bara med i bilen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej de har jag inte
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt med han
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte åka med den kompisen
Har du läst våra regler? Ja