Nekad Granbarr22 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? Granbarr22

Vem var det som bannade dig? PHILIP320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: nedladdning (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser att det kan verka som mycket med 60 bans, men när jag ser tillbaka på mina fyra år på servern, så förstår jag också att jag kanske har haft mina svackor. Men om man ser till den långa perioden jag varit aktiv på servern, så tror jag att det inte är lika allvarligt som det kanske först verkar. Jag förstår ändå varför ni reagerar på detta och varför ni kanske ser på mina bans som ett tecken på problematiskt beteende. Jag vet att serverns administration vill ha en ren och respektfull community, och jag kan förstå er vilja att rensa bort det gamla för att ge plats åt nya, mer engagerade spelare. Jag är medveten om att jag har misslyckats vid flera tillfällen, men jag vill verkligen visa att jag kan vara en positiv kraft på servern och att jag har utvecklats. Jag är inte den samma spelaren som jag var tidigare, och jag är redo att bevisa det för er.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. eftersom det var ett bra tag sen så vet jag inte vad jag har gjort men förmodligen att jag har upprepat samma dåliga stil med att jag blivit bannad för enkla regler och det ber jag om ursäkt för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att de bans jag har fått inte nödvändigtvis var helt felaktiga, men jag inser att många av dem kan ha varit resultatet av mitt eget beteende eller missförstånd i specifika situationer. Jag erkänner att jag har gjort misstag och inte alltid följt serverns regler och riktlinjer, vilket ledde till mina bans.

Men samtidigt har jag också lärt mig mycket av dessa erfarenheter och jag känner att jag har förändrats som spelare. Jag kan inte säga att varje ban var felaktig i sig, men jag kan definitivt säga att jag har reflekterat över mina handlingar och försöker nu spela med större ansvar och respekt för servern och dess community.

Jag vill inte försöka rättfärdiga mina misstag, utan snarare visa att jag är medveten om vad jag har gjort och att jag har lärt mig av dem. Jag vill gärna ha en möjlighet att visa att jag kan vara en bättre medlem av communityt framöver och bidra positivt till servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger under mina fyra år på servern, och jag kan inte förneka att många av dessa bans berodde på mitt eget beteende. I vissa fall har jag inte följt serverns regler eller agerat på ett sätt som skapar en positiv spelupplevelse för andra. När jag ser tillbaka på dessa incidenter, inser jag att jag inte alltid var medveten om hur mina handlingar påverkade andra spelare och servern i stort.

Men genom att reflektera över mina tidigare bans har jag lärt mig mycket. Jag förstår nu vikten av att följa serverns regler, vara respektfull och bidra till en bra och positiv atmosfär för alla. Jag har även blivit mer medveten om hur jag kommunicerar och interagerar med andra spelare. Istället för att agera impulsivt eller brista i omdöme har jag jobbat på att tänka efter innan jag handlar och försöka vara en bättre förebild.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt kunnat agera annorlunda genom att vara mer medveten om reglerna och följa dem noggrant från början. Istället för att låta mig bli frustrerad eller impulsiv, borde jag ha tagit ett steg tillbaka och tänkt på hur mina handlingar skulle påverka andra spelare och servern som helhet. Jag inser nu att det inte bara handlar om att vinna eller spela för egen skull, utan att bidra till en bra gemenskap där alla kan ha kul och känna sig respekterade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka