Nekad Granbarr22 | Ban Överklagan (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? hassebasse222

Vem var det som bannade dig? Gaby 19 typ

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag gjorde reglbrott i ett scenario som var fel och det ledde till att jag fick indragen krim och en ban i 4 dar. dom drog in min krim och bannade mig eftersom det var återgärderna på regelbrottet jag gjorde och det förstår jag nu att det var helt fel och att jag var dum för den stunden att begå fearrp som är en av dom viktigaste grundreglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag som var med i top boys skjuter emot en gambino bil som åker utanför oss och försöker kidnappa oss. jag blir ragdollad och ligger ner och blir kidnappad. Detta leder till att jag tas iväg till gambino huset för att förhandla ut mig själv jag erbjöd dom 70k för det är de enda jag har vilket dom tacka nej till och vela döda mig. Vi åker till ett ställe där dom ska avrätta mig och därav så säger jag att får cole reda på de här blir du kickad ur gambino och då så vill han släppa mig. men sen var det folk i ett annat gäng som vela döda oss för vi skjöt emot dom när dom rullade med gambino så dom tog mig till deras gänghus och skulle kräva ut mig på 5 miljoner och ha mig i en cell i 4 dar. detta sa jag nej till och sa skjut mig i huvudet istället och att det inte var ens en mening då alla är inaktiva och fattiga i top boys och att ingen kommer kunna förhandla ut mig. det skiter dom i och säger busunge ska knulla din mamma försöker tvinga mig ner på alla fyra tvingar ner mig på en stol och pissar på mig. detta gjorde att jag vart less på den rpn och vela få slut på den och dö i rpandet så jag vart 12ad för klockan var mycket och jag vela sova för jag skulle upp till jobb. Sen börjar en kille ta in mig till en cell och ska slåss jag slår ner han och därav kommer en till kille och börjar rikta på mig och då började jag slå han också när jag slog han andra och inte hörde att han sa upp med händerna och gå in i cellen. Detta är ingen ursäkt att ajg inte hörde men det var fallet för mig och det resulterade i det som hände. varför jag gjrode så var för att jag inte tänkte sitta i en bur i 4 dar tills nån betalar ut mig det hade ingen gjort tror jag. samt att jag blir less när folk snackar skit bakom skärmen ska knulla din mamma busunge din mamma är död och sånt skit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget liknande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte gjort som jag gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (fick ej in bann bild)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? W

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka