Nekad Granbarr22 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Länk till din steam profil:https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? lordpanda22

Vem var det som bannade dig?Emilia/320

Bild på banmeddelande:image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja varför jag är bannad är nog för att hon upplever mig som att jag har varit ett problem på servern och det kan jag inte neka direkt jag har spelat väldigt fult och inte spelat riktigt och det ber jag om ursäkt för och varje scenario har jag alltid velat vinna oavsett vad och försöker alltid göra så det blir det bästa för mig. detta är såklart fel och reflekterat över mitt betende nu under tiden jag varit bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi vart bannade för att det kom in en bild där vi satt i ett vc call och det misstänktes för meta detta regerar staffs på såklart och vi får ban och det är helt rätt. men eftersom meta inte hade skett och vi förklarade i överklagans att det inte var en meta dc och fick unbann men efter så fick vi inte tillbaka våra roller endå och det förstår jag för nu i efterhand hade jag gjort samma också eftersom inte det fanns en säkerhet att vi inte har metat och att våra ord inte väger lika mycket som en mods ord. Och efter det vart jag less på servern och bidrog med skitig rp och lallade runt och eftersom jag fick unbann och drog på mig runt 3-4 bans och efter det så fick jag ban av emilia och detta är helt förstårligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är helt rätt jag har varit bannad nu i 6 månader och förstår helt att jag är bannad och hoppas verkligen på en unbann för att jag vill verkligen tillbaka och den tidigare skitiga rpn kommer absolut inte förekomma igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Eftersom det är så pass länge sen så vet jag inte och kan inte kolla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?Ja tagit min chans på riktigt och inte agerat som ett cp efter jag fick en till chans

Har du lärt dig någonting efter din ban?ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och hoppas på en ny chans varit bannd i 6 månader nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka