Antagen Granbarr22 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granbarr22

Icke Medlem
Meddelanden
1,140
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Ditt discordnamn: kladdigbrunsos1337

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? jag skulle vilja bli staff för jag har varit det tidigare och har erfarenheter inom det. sist jag var vart jag don ansvarig men fick besvär med annat och sa upp den. men jag skulle vilja bli det igen då jag tycker att staff arbetet är roligt och att man kan hjälpa till på en server som man spelat på ett tag och kunna utveckla servern tillsammans med andra staffs så unive får ännu mer spelare på servern och ökar mer i tillväxt och ta hand om alla spelare på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är att det är mycket hets man ska ta saker ooc hela tiden och inte tåla något att man förlorar ett scenario och ska börja hetsa och skylla på att andra motparten gör massa fel bara för att hitta fel och inte bara acceptera det som hände i scenariot. Jag tycker också att det är mycket lall och folk som inte tar krim rpn seriöst och bara åker runt och skjuter och inte bidrar något med social rp och bara förstör för folk som följer reglerna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sammarbeta så att alla kan göra utveckling inom dom områden jag nämnde och fixa dom för att få en bra rp nivå på dom problemen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ja man lallar inte man är inte partisk och tar saker seriöst tar man saker inte seriöst så blir de bara skit av allt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja spela dom tiderna som jag har tid vilket jag kommer ha ett tag framöver.

Hur länge har du spelat på Unive? jadu 3-4år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja varit staff ex antal gånger tidigare. men som sagt skulle vilja komma tillbaka som don ansvarig då jag var det tidigare innan avgick tyvär :(

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka