Nekad Granaten | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Granaten

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? monkey69slayer

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Blåmes. Bosse är född 1990 i en by i norra småland. Bosse växte bara upp med sin pappa och bror Bosse fick ganska tidigt rollen som en förälder till sin bror då hans pappa dog när Bosse bara var 20 år, Bosse fick tidigt problem med missbruk för hans mentala problem vilket gjorde Bosse till en ganska instabil människa. Bosse hamnade ofta på sjukhus p.g.a att han inte kunde ta hand om sig själv men en dag fick han upp ögonen för Laif Manneström och hans jakt intresse började bli stort Bosse skaffade snabbt vapen licens och skaffade sig många vapen som tillslut kom till en dålig användning han fick ett mental breakdown och rånade ica maxi i Jönköping med sitt hagelgevär och och en tomtemask på sig ica larmade då polisen som kom ditt väldigt snabbt, Bosse började skjuta mot polisen och prickade två av dom som tyvärr dog av skadorna Bosse fick sitta inne 27år inne på kumla anstalten där hans hat mot ica maxi och polisen började han träffade på många kriminella folk där inne och blev snabbt populär bland gangstrarna. nu är Bosse Blåmes ute på fri fot och redo för revange.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och seriös RP med mycket skratt, och otroligt roliga stunder tillsammans med erat comunity.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man själv inte måste vinna på ett scenario, om man blir t.ex. rånad så ska man inte åka därifrån utan att man ska spela med och göra det till ett bra rollspel där motparten får ett bra roleplay bemötande där man kan vara redo att förlora för att de ska bli ett bra och fungerande rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. exempel inget rdm, inget vdm, combat logg är ej tillåtet heller

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har endel erfaranhet då jag spelat på ett par olika servar förut

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en bra rp med och mot spelare hoppas ni kommer godkänna min ansökan, trevlig helg

Nekad.
Anledning:
Antigen e du inte med i våran dc eller så är det fel tagg.

"*Du får ansöka igen direkt med rätt discord tagg. Lycka till nästa gång!*"

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka