Accepterad Grakke | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grakke

Icke Medlem
Meddelanden
366
Reaction score
24
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/anderzzz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yakup Korkmaz

Vad är ditt discord namn? grakke#8962

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Davve Korkmaz, flyttade från staden Unive för någon månad sen och var på andra äventyr, tillbaka nu och vill se vad som ändrats i staden och leta upp gamla vänner. Han har ett förflutet i kriminella sammanhang i staden då han startade Bloods nere i rondellen och ett tag var störst med sitt gäng i den kriminella hierarkin men sedan flyttade han. Nu vill Davve få Medborgarskap i staden igen och flytta hem. Han är en ganska lugn människa tills han blir irreterad då exploderar han och blir arg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vet att jag kan bidra med roliga scenarion för båda parter på servern, det vet många andra på denna server också då jag varit här förut, hjälpt många här då jag varit Mod på servern 2 gånger. Och känner många på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat ganska mycket FiveM på mitt andra konto. Sen började jag och mina vänner med rp igen nu på detta konto, och vi fastnade verkligen för Unive.

Hur hittade du Unive? Spelat här förut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga och spännande scenarion för att utveckla rp nivån för alla parter inblandade.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma som jag skrev ovanstående, träffa gamla vänner, ha roligt, skapa roliga och spännande scenarion osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar inte på någon annan server atm.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

jag vet ej riktigt vad mer jag ska utveckla för ett medlemskap? Jag har ju skrivit utifrån att jag spelat här nästan ett år? så ser verkligen ej problemet, blir godkänd igår och sedan Nekad igen också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka